50 faktów o Arnell

wtorek, 13 sierpnia 2013



Jako pierwszy poważny post chciałam pokazać swój manicure, który zrobiłam na wesele w rodzinie, niestety nie przetrwał imprezy w całości. Na moje nieszczęście po powrocie do domu okazało się również, że nie mogę pomalować paznokci gdyż w okolicach półki z lakierami zamieszkał pająk! Dopóki nie zostanie on upolowany niestety nie zbliżę się nawet do tej części pokoju.
W związku z tym, że nie mam chwilowo co pokazać na blogu, a bardzo przyjemnie czyta mi się u innych blogerek „50 faktów o mnie” postanowiłam i ja napisać coś o sobie. Chyba będzie to dobry pomysł na początek?

1.       Jak zapewne łatwo się domyślić mam straszną arachnofobię
2.       Jestem Kociarą. Kocham wszystkie koty na świecie i marzę o założeniu schroniska dla bezdomnych kotów. A wszystko co w koty musi być natychmiast moje. Najpiękniejsze rasy to kot bengalski i norweski leśny
3.       Jestem wegetarianką
4.        Uwielbiam cytrusy, potrafię wprawić kogoś w osłupienie zjadając cytrynę. Tak po prostu, bo lubię
5.       Herbatę pijam litrami. Z mojego ulubionego, ogromnego kubka
6.       Nie lubię tłumów, męczę się psychicznie w dużym towarzystwie
7.       Nie umiem pływać ponieważ nie lubię (a nawet się boję) wody
8.       Uwielbiam frytki i mogłabym je jeść tonami
9.       Bardzo lubię malować paznokcie. Jestem lakieroholiczką, kupowanie lakierów i malowanie paznokci mnie odstresowuje.
10.   Najchętniej maluję paznokcie na niebiesko
11.   Wolny czas bardzo chętnie spędzam z książką. Moim ulubionym gatunkiem jest fantasy. Książki Tolkiena są dla mnie jak biblia, a moją ulubioną postacią jest Arwena.
12.   Uczęszczam do liceum plastycznego w swoim mieście, w przyszłości chciałabym studiować architekturę
13.   Pomimo, że nie odmawiam sobie jedzenia, nawet niezdrowego i tuczącego, a do sportu mam naturalną niechęć, mam potężną niedowagę (moje BMI wynosi 16,6)
14.   Jestem strasznym zmarźluchem. Nawet podczas ostatnich upałów zawsze miałam pod ręką sweterek lub bluzę.
15.   Jestem nocnym markiem. Ranne wstawanie to dla mnie męka, a pełnię sił życiowych osiągam około godziny 20.00
16.   Nie lubię wesel. Dla mnie to strasznie… no nie wiem, tandetne. Mało ambitna muzyka typu disco polo, głupkowate zabawy na oczepinach i nawaleni do upadłego goście… masakra
17.   Mam sporą wadę wzroku, od podstawówki noszę okulary, a pod koniec gimnazjum zaczęłam nosić soczewki
18.   W czasie pełni księżyca mam problemy z zasypianiem. Zdarza się, że nie przesypiam kilku nocy z rzędu ale w dzień nie czuję wtedy zmęczenia
19.   W domu herbatę pijam tylko w swoim ogromnym uśmiechniętym kubku, a kawę w niedużym, różowym kubeczku z kotkiem
20.   Dopiero w liceum przestałam obgryzać paznokcie
21.   Nie lubię telewizji. Ogólnie rzecz biorąc prawie wcale jej nie oglądam, wyjątki robię rzadko dla jakiś ciekawych filmów (czyt. Władca Pierścieni, ewentualnie jakieś inne fantasy) i serialu Dr. House
22.   Panikuję jeśli nie mam przy sobie telefonu. Zabieram go ze sobą nawet do toalety.
23.   Mimo to nie cierpię rozmawiać przez telefon. Zdecydowanie wolę pisać smsy, pisuję ich bardzo dużo i zawsze odpisuję najszybciej jak to możliwe. Gdybym nie odpisała natychmiast, chyba uschłaby mi ręka
24.   Jestem dobitnie szczera i zawsze mówię co myślę. Niektórzy to we mnie cenią, inni uważają, że jestem bezczelna.
25.   Uwielbiam szybką jazdę samochodem, dlatego pierdołowaci kierowcy i rowerzyści na szosie (kiedy obok jest ścieżka rowerowa) potwornie działają mi na nerwy.
26.   Słucham „ciężkiej” muzyki tj. rockowej, punkowej, alternatywnej i metalu gotyckiego. Chociaż innymi gatunkami też nie gardzę.
27.   Uwielbiam buty na obcasach
28.   Bardzo uparcie bronię się, gdy ktoś mówi, że coś MUSZĘ
29.   Jestem bardzo pamiętliwa, a gdy ktoś zalezie mi za skórę potrafię być nieprzyjemna
30.   Nie jestem bałaganiarą! Ja mam w pokoju twórczy nieład i bardzo nie lubię gdy ktoś mi coś przekłada. Wbrew pozorom w tym chaosie wszystko ma swoje miejsce
31.   Od kilku lat używam tylko dwóch zapachów perfum (i to tylko dla tego, że moje ulubione są trochę za drogie by używać ich na co dzień) i bardzo nie lubię zmian w tej kwestii
32.   Kiedy zaczyna padać otwieram okna bo lubię zapach deszczu i mokrej ziemi
33.   Ja i mój ogromny kubek z herbatą stanowimy spore zagrożenie dla wszelakich sprzętów elektronicznych. Ponieważ dwa komputery i telefon zapoznały się bliżej z zawartością kubka mój obecny laptop ubezpieczyłam od zalania
34.   Po śmierci chcę być spalona
35.   A jeśli reinkarnacja istnieje to w następnym wcieleniu chcę być kotem
36.   Z zasady nie ufam ludziom, zwłaszcza tym, którzy są przesadnie uprzejmi dla wszystkich. To podejrzane
37.   Podobno nie da się „oduczyć” jeździć rowerem. Jestem żywym przykładem na to, że się da. Jako dziecko uwielbiałam jeździć na rowerze, teraz nie potrafię utrzymać równowagi, ciągle podpieram się nogami lub przewracam
38.   Kolejna podstawowa umiejętność, której nie opanowałam- nie znam się na zegarku. Takim zwykłym, ze wskazówkami i jakoś nie czuję by ta umiejętność była mi w życiu niezbędna
39.   Drażnią mnie małe dzieci. Są ruchliwe i za dużo gadają. W sumie wszyscy, którzy za dużo gadają mnie irytują
40.   Paznokcie zaczęłam malować już w podstawówce. Oczywiście wyglądało to strasznie, bo nie dość, że strasznie je wtedy obgryzałam to jeszcze to malowanie nie wychodziło mi za specjalnie
41.   Nie noszę biżuterii. Poza pierścionkiem na małym palcu, bez którego czuję się nieubrana i kolczykami w chrząstce ucha na co dzień nie noszę nic więcej. Z okazji jakiejś okazji zakładam jeszcze kolczyki w te „standardowe” dziurki
42.   Bardzo chciałabym mieć jeża. Uważam, że są przesłodkie <3
43.   Nie lubię malować paznokci na czerwono, a czerwony lakier kupiłam tylko dlatego, że „takiego jeszcze nie mam”
44.   Mam naturalnie kręcone włosy, których wszyscy mi zazdroszczą. A ja tam chętnie bym się zamieniła na proste, loczki są trudne w pielęgnacji i paskudnie się puszą.
45.   Uwielbiam obserwować gwiazdy
46.   Nie używam kremu do twarzy, wiem, że to niedobrze dla cery ale po prostu nie cierpię tych lepkich mazideł na swojej twarzy
47.   Uwielbiam jeździć konno
48.   Dawno temu chciałam zostać prokuratorem
49.   Włosy obcinam sama, nie lubię ich powierzać fryzjerowi
50.   Nie lubię gdy ktoś robi mi zdjęcia. Chyba że pozowane

Dałam radę.
Mam nadzieję, ze dzięki temu ktoś zacznie tu zaglądać :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.