Koci Manicure

poniedziałek, 26 sierpnia 2013
W moim domu zamieszkał nowy ktoś :D Ten ktoś jest czarny, słodki i puchaty
z tej tez okazji, manicure z uroczym czarnym koteczkiem :)



 Do zdobienia użyłam:
-Golden Rose Rich Color nr. 38
-Golden Rose Matte nr. 12
-Rimmel Salon Pro Kate nr. 701 Jazz Funk
-Miss Sporty Clubbing Colours nr. 455

a teraz zdjęcia mojego słodziaka :)
Maleństwo przyjechało do swojego nowego domu dopiero wczoraj, dlatego zdjęć jest malutko. 
Biedaczek tak się zestresował, że cały wczorajszy dzień przesiedział za szafą, za to dziś tak się ośmielił, że nie sposób go uchwycić na zdjęciu :)



Macie jakieś pomysły na imię dla tego przystojniaka?

6 komentarzy:

  1. świetne pazurki :)
    A kotek uroczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci to wyszło! A kotek może "batman" :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się tak skojarzyło:D ale mani naprawdę uroczy:)

      Usuń
  3. Ooo jaki słodki czarnulek! :3
    a imię? nie mam pomysłu. Mojemu Gienkowi imię wymyślił tata ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe zdobienie! Dodaję do obserwowanych, zapowiada się tu naprawdę ciekawie! :)
    A kotka miałam kiedyś też całego czarnego, a z racji moich upodobań muzycznych, od razu skojarzyłam go z czarna nutką i tak też go nazwałam - Nutka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kiciuś, miałam czarnego kocura i chciałam, żeby się wabił Bonifacy, ale Babcia wołała Lolek i on na to reagował więc został.
    A Twój uroczy maluch? Może Pumek? ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.