Candy Cane | Zdobienie

środa, 16 grudnia 2015
Witajcie! Spóźniam się z postem, ale chyba same widzicie jak nam ostatnio pogoda "dopisuje". W dodatku robi to złośliwie, bo gdy jestem rano na uczelni to jest piękne słoneczko, cudowne światło, nic, tylko malować i fotografować! Za to gdy mam rano wolne to akurat leje, wieje, ogółem jest brzydko i złowieszczo, oczywiście mi na złość! Jakby w okolicy Gdańska, wbrew wszystkim prognozom pogody się rozpadało, to przepraszam! Moja wina, akurat mam wolne i zaczęłam malować paznokcie!
No ale poza tym narzekaniem to mam dzisiaj dla was zdobienie, trochę inspirowane cukrową laseczką. Zdjęcia nie są cudowne, ale postanowiłam walczyć ze złym światłem i zrobić zdjęcia chociażby nie wiem co!






To zdobienie nie mogłoby powstać gdyby nie fajny gadżet - tasiemka do paznokci, ale nie taka prosta i zwykła tylko w kształcie zygzaków! Super bajer, bo jest tej tasiemki naprawdę bardzo dużo! Zygzaki co prawda są małe, ale układając jeden obok drugiego możemy stworzyć samemu szersze paski. Moja tasiemka jest biała, ale dostępnych jest kilka innych kolorów. Łatwo się ją przykleja do paznokcia. Wystarczy docisnąć żeby gładko przyległa. Z oderwaniem też nie miałam kłopotów, nie zdarła się razem ze spodnią warstwą lakieru. Jak tylko zobaczyłam ją na stronie sklepu wiedziałam, że będzie moja! 


Tasiemkę możecie kupić na dziale Nail Art a konkretnie tutaj Korzystając z mojego kodu rabatowego JJG10 uzyskacie 10% zniżki na zakupy! Pamiętajcie też, że wysyłka jest darmowa na cały świat!





Dajcie znać jak wam się podoba. Czujecie już magię świąt?
Dzięki i do następnego :*

3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.