Reniferki | Zrobienie

piątek, 18 grudnia 2015
Hej! Niesamowite, że święta już za tydzień! Jak ten czas szybko leci! Strasznie się z tego cieszę, już się nie mogę doczekać kiedy pojadę do domu piec pierniczki i pić zimową herbatkę pod pięknie przystrojoną choinką! 
Oczekiwanie umilają mi dwaj towarzysze - reniferki, które zmalowałam dziś rano! Czerwononose słodziaki, mam nadzieję, że i wam się spodobają <3











Do zdobienia użyłam:
-Colour Alike Światło Proszę
-Miyo Mini drops Red at Night
- Bell Fashion colour 312
-Wibo Royal Manicure 2
- Miss Sporty Check Matte 004
- Flormar Matte M01




Dajcie znać jak wam się podoba. Czujecie już magię świąt?
Dzięki i do następnego :*

16 komentarzy:

  1. Fajne :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są :) ja jeszcze reniferków nie malowałam, ale chyba w tym roku postawię na pingwiny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mialam pomysł na pingwiny ale chyba po świętach albo w przyszłym roku :)

      Usuń
  3. Sympatyczne mordki :) Ten złoty lakier jest olśniewający i dodaje świątecznego klimatu. U mnie herbata już jest pita przy choince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w mieszkaniu nie mam choinki także herbata musi poczekać aż wrócę do domu :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.