Błyszcząca choinka | Zdobienie

czwartek, 21 grudnia 2017
Czy wszyscy już mają ubraną choinkę? Koniecznie chwalcie się jakie barwy i jakie ozdoby królują na Waszym drzewku w tym roku! Ja się mega cieszę bo po raz pierwszy odkąd się przeprowadziłam mam w mieszkaniu choinkę. Malutką, ale ogromną radość sprawiło mi ubieranie jej! Z racji, że to moja pierwsza własna choinka zdecydowałam się na klasyczne połączenie złota i czerwieni. No i koniecznie musiałam dopasować paznokcie do choinki bo jakże mogłoby być inaczej! 






Dajcie znać, jak Wam się podoba taki pomysł na choinkę! Lubicie błyszczące paznokcie na święta?

Dzięki i Wesołych Świąt! :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda Twoja choineczka! :) Super pomysł na zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. MAsz ładniejszą choinkę na paznokciach niż ja w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał, faktycznie piękniejsza niż niejedna "domowa" choinka. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna choineczka! U mnie ubiera się ją w Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.