Słodkie pierniczki | Zdobienie

niedziela, 3 grudnia 2017
Witajcie!
Oficjalnie zaczynamy grudzień, a tym samym sezon na świąteczne zdobienia! Mam w tym roku tyle pomysłów, że nie wiem kiedy je wszystkie zrealizuję. Jakoś tak tym razem cała ta otoczka okołoświąteczna szalenie mnie inspiruje i już nie mogę się doczekać ubierania choinki! Do tego jednak jeszcze trochę, ale początek grudnia to dobry moment by zacząć piec pierniczki. Jak wiadomo muszą one nieco poleżeć więc należałoby je upiec sporo przed świętami aby zdążyły skruszeć. Ja już niecierpliwie wyczekuję wolnej chwili by się za to zabrać, ale żeby osłodzić sobie i Wam oczekiwanie postanowiłam zmalować pierniczkowe ludziki na swoich paznokciach!




Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu!
Dajcie znać, czy się Wam spodobało moje pierniczkowe zdobienie no i jeśli pieczenie pierniczki koniecznie zdradźcie gdzie kupujecie fajne ozdoby i foremki! 

Dzięki i do następnego :*

6 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.