Śnieżynki w granacie i srebrze | Zdobienie

piątek, 19 stycznia 2018
Witajcie!
Czy jest tu ktoś, do kogo zima jeszcze nie zawitała? Ja co prawda śnieg lubię tylko przez okno, bo jednak zmarzluch ze mnie okropny. Mimo wszystko doceniam jego urodę i inspirujący klimat zimy, dlatego swój ostatni manicure postanowiłam stworzyć właśnie z tego, co najbardziej kojarzy mi się z zimą - taką prawdziwą, słoneczną i ze śniegiem, a nie jak do tej pory było - błotem i wszechobecną szarością. 
Co jest najpiękniejsze w zimie? Oczywiście oświetlony słońcem śnieg, który skrzy się milionami drobin, oraz wyjątkowe zimowe niebo - głębokie, granatowe i rozświetlone gwiazdami. Po zmieszaniu tego wszystkiego wyszedł mi taki mani - mam nadzieję, że Wam się spodoba!





Poczuliście zimową magię, czy tak jak ja nie przepadacie za śniegiem?
Dzięki i do następnego :*

9 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.