Moje ulubione zdobienia z 2017 roku | BestNine

piątek, 5 stycznia 2018
Wiajcie!
Czy wszyscy odpoczęli już po świątecznym obżarstwie i sylwestrowych szaleństwach? Mam nadzieję, że tak bo przychodzę do Was z nowym postem i pytaniem! Które zdobienie na blogu podobało Wam się najbardziej? Może jest jakieś, które ktoś z Was postanowił odtworzyć na sobie? Jestem bardzo ciekawa czy w ubiegłym roku udało mi się Was zainspirować do zdobienia czegoś kreatywnego ze swoimi paznokciami! 


A poniżej moje subiektywne #2017bestnine ! Kolejność wg daty publikacji.


Pączuszki pojawiły się oczywiście w okolicach tłustego czwartku. Zdobienie słodkie i różowe, ale też dość precyzyjne przez co nie było najłatwiejsze i zajęło mi całkiem sporo czasu. Do teraz cieszę się, że mi się udało KLIK


Śnieżynki na pastelowym błękicie to kolejne precyzyjne zdobienie i moje pierwsze zrobione stylografem. Nie wyszło idealnie, ale pamiętam, że zbierałam sporo komplementów nosząc te paznokcie KLIK


Kometa była chyba najłatwiejszym zdobieniem tego roku, a mimo to wydaje mi się, że robiła wrażenie nie tylko na osobach trzecich ale też na mnie samej, bo nawiązuje do mojej miłości do kosmosu. KLIK


Te witraże to jedno z pierwszych zdobień, które pojawiły się na blogu po mojej dłuższej nieobecności na blogu i długiej przerwie od precyzyjnego zdobienia paznokci. Nie było tak łatwo wymalować równe linie, ale było mi potrzebne takie skupienie by poczuć jak strasznie tęskniłam za pisaniem! KLIK


Październik był dla mnie i moich paznokci dobrym miesiącem bo to kolejne zdobienie z tego czasu. Po tej całej przerwie głowę miałam pełną pomysłów i inspiracji, a zdobienie z motywem modnego ostatnio marmuru chodziło mi po głowie długi czas KLIK


Nie mogło tu też zabraknąć jakiegoś zdobienia Halloweenowego! Pewnie wiecie, że to jedno z moich ulubionych świąt i ulubionych okresów. Ze wszystkich tegorocznych zdobień Halloweenowych myślę, że szkieleciki, które są jedną z pierwszych moich stemplowych prób wyszły najciekawiej! KLIK


Błyszczący wzór sweterka to moja wariacja na temat tego modnego jesiennego motywu i początek mojej fazy na holograficzne rzeczy - długo się opierałam, ale teraz brokat i holo są moimi najlepszymi przyjaciółmi! Mam nadzieję, że Wam się jeszcze błyszczące rzeczy nie przejadły bo planuję kilka błyszczących postów w nowym roku! KLIK


Kolejne zdobienie z którego jestem bardzo dumna to tropikalne kwiaty na ciemnym tle. Jak widać jesienią też może być kolorowo, a kwiatowe motywy nie są zarezerwowane tylko dla wiosny i lata! KLIK


Żeby wybrać swoje ulubione świąteczne zdobienie potrzebowałam sporo czasu do namysłu, ale ostatecznie zdecydowałam się na choinkę z błyskotek - nie tylko zaspokaja moje zapotrzebowanie na błyszczące rzeczy, ale też mam wrażenie, że jest zdobieniem, które w ostatnim czasie podobało się Wam najbardziej! KLIK

To moja ulubiona dziewiątka! 
Jeśli macie swoje typy to koniecznie dajcie znać w komentarzu. A może inne zdobienie z mojego bloga przykuło Waszą uwagę najbardziej?

Dzięki i do następnego :*

9 komentarzy:

  1. Zgrzeszłym ... zjadłem donata dzisiaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej z tej dziewiątki podobają mi się pączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, ale Marmur i sweterek najbardziej mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem wybrać faworyta, bo każde zdobienie podoba mi się na inny sposób. Dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne, ale witraże wygrywają bezapelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ masz cierpliwość do wzorków!:)) Piękne wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.