Włóż róż! Ekstremalna fuksja od MIYO :)

wtorek, 29 października 2013
Kolejny ze słodkich jesiennych dropsów :) Złota jesień zawitała już w nasze progi w pełnej krasie, słoneczko świeci, zrobiło się całkiem ciepło i wcale nie zamierzam narzekać na pogodę :) Zwłaszcza, że nie ma to jak powitać piękny dzień z energetycznym kolorem na paznokciach :D


Firma/Seria: MIYO mini drops
Odcień: 145 Extreme Fuchsia
Pojemność: 7 ml
Krycie: 3-4 warstwy
Cena: 3.99 zł
 


Kolor:  Urokliwa Fuksja. Nazwa w 100% oddaje to co dostajemy w tej kształtnej buteleczce. Kolor jest naprawdę ekstremalny! A przy tym tak niesamowicie połyskujący, że nie da się przejść obok niego obojętnie :D
Wysychanie:  Mimo dużej ilości warstw wysycha w mgnieniu oka! Szybko się utwardza a wtedy już nic nie jest w stanie ruszyć go z pazurów
Aplikacja:  O aplikacji powiedziałam już chyba wszystko przy okazji lakieru Heavy Metallic. Wygodny elastyczny pędzelek, dopasowana do dłoni nakrętka i przyjemna konsystencja. W sumie można by się przyczepić, że jest rzadszy od swojego szarego brata i przy odrobinie nieuwagi można zalać sobie skórki, jednak ja sobie poradziłam więc wy też dacie sobie radę :)  
Krycie:  No niestety kryciem nie powala na kolana, nie smuży i rozprowadza się równomiernie jednak do pełnego krycia potrzeba aż czterech warstw. Dla takiego efektu jednak warto poświęcić dodatkowa chwilę czasu na malowanie, naprawdę jest tego wart. Lakier sam w sobie jest bezbarwny, więc kolor nadają wyłącznie drobinki. Ma to jednak swoje plusy, żadna kolorowa baza nie przyćmiewa jego cudownej urody!
Zmywanie: Zapewne po przeczytaniu o paznokciach pokrytych czterema warstwami drobinek pomyślicie sobie, że zmywanie to będzie jakaś straszna masakra? Otóż nie! Może nie zmywa się tak komfortowo jak zwykły krem, ale nie musimy obawiać się „krwawej masakry” z porozrywanymi na strzępy wacikami :) Wymaga tylko dłuższego potrzymania na paznokciu nasączonego zmywaczem wacika
Inne:  Nakładałam go na goły paznokieć, muszę jeszcze sprawdzić jak będzie się sprawował na białej i zbliżonej kolorem bazie :)
Podsumowanie: Nie jestem fanką tego typu kolorów, ale ten mnie zachwycił. Nie da się przejść obojętnie obok tego lakieru.  Mimo słabego krycia gościł na moich pazurkach już kilka razy i wciąż zachwycam się nim na nowo :) to istne cudo i musicie mi wybaczyć salwy pochwalne na jego cześć, po prostu nie mogę oderwać od niego oczu :) 



 Miałam go na pazurkach podczas pleneru malarskiego, poniżej możecie zobaczyć jak się prezentował :D



I moje zdobienie na 3 tydzień projektu Marzenia :)
R jak różowy :P

 

Jak wam się podoba ten błyszczący maluszek? Ja chodź fanką różu nie jestem zachwyciłam się w 100%  ♥


15 komentarzy:

  1. świetnie się prezentuje ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam jestem fanką różu:D więc kolor naprawdę mnie sie podoba.. ale 3-4 warstwy? trochę dużo:(

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 warstwy to dużo, ale skoro szybko schnie to idzie to przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy i nieoczywisty ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, chciałabym zobaczyć ją na białej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor i te Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, aczkolwiek mam podobne, więc na ten się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten kolorek. Od dawna szukam tych lakierów z Miyo, ale nigdzie ich nie umiem u siebie w mieście znaleźć :(
    Przepiękne paznokcie! ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. od czasu do czasu lubię róż na paznokciach, ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek, chociaż nie wiem czy chciało by mi się nakładać aż 4 warstwy ;) Jestem mało cierpliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko jeden lakier Miyo, ale kryje całkiem ładnie. Twój róż pięknie błyszczy w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek,ja posiadam od Miyo zieleń i bordowy:) Piękne są:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.