Cyrk na paznokciach czyli Hean 214

czwartek, 14 listopada 2013
Skojarzenie z cyrkiem uczepiło się mnie przez Zu :P To ona pokazując ten lakier napisała o cyrku i jakoś skojarzenie przeszło na mnie :P Teraz patrząc na kolodowe drobiny pływające w buteleczce nie umiem nazwać go inaczej jak "cyrkowy" :)

Firma/Seria: Hean limited edition
Odcień: 214
Pojemność: 7 ml
Krycie: -
Cena: 7.99 zł
 

 
Kolor:  Tak jak w pokazywanym wcześniej 215, w bezbarwnej bazie zatopione są różnorodne drobinki. W tym przypadku są to białe i czarne kwadraty, czerwone paseczki, niebieskie, żółte oraz blade żółto-zielone hexy. Całkiem oryginalne połączenie kolorów, raczej w żadnym innym topperze nie spotkamy się z taka różnorodnością :)
Wysychanie:  W poprzednim poście napisałam, że toppery dość długo pozostają plastyczne. Teraz zwracam im honor, nie wiedzieć czemu na różnych bazach różnie wysychają. Mam wrażenie, że nieco rozpuszczają niektóre lakiery. Same z siebie (czyli na gołym paznokciu) wysychają w standardowym tempie.
Aplikacja:  Brokatu nie trzeba go łowić, jednak tak samo jak u jego poprzednika, brokat uparcie trzyma się pędzelka. Sam pędzelek jest wygodny, elastyczny i dość gęsty. 
Krycie:  -
Zmywanie: Jak każdy brokat- zmywa się koszmarnie. Ale kto zna brokat który da się zmyć bez poszarpania wacika i nerwów? :P
Inne:  Drobinki gładko przylegają do płytki, a po wyschnięciu szkliście błyszczy. Ja jednak pokryłam go topem matującym, gdyż stwierdziłam, ze tak lepiej widać drobiny na zdjęciach.
Podsumowanie:  Jestem nim oczarowana! Do samego konca nie byłam do niego przekonana, ale postanowiłam go kupić i nie żałuję. Jest naprawdę uroczy :D







Wybaczcie mi połamane paznokcie, naprawdę nie wiem co się ostatnio z nimi stało :( Ścięłam je na krótko (chlip, chlip) i czekam aż odrosną. Na szczęscie mam jeszcze kilka obfotografowanych lakierów więc na razie porzerwy na blogu nie będzie. 

Jak podoba wam się kolejny Hean? :) Jeśli jeszcze nie macie go w swoich zbiorach to gorąco polecam :D

13 komentarzy:

  1. skojarzenie z cyrkiem jest naprawdę dobre - idealnie pasuje do tego topu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wygląda i na białym i na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba bardziej podobał mi się poprzedni, przerasta mnie ta różnorodność barw brokatu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten topper będzie świetnie wyglądał na każdej bazie ;) Genialny jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się, ale faktycznie, kojarzy się z cyrkiem a mnie z klownami (czy jak to się tam pisze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. clowny i cyrk, dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cyrk na paznokciach :) hehe bardzo trafne ujęcie tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nieszczególnie zachwyciła mnie ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardziej z confetti kojarzy ;) i tamten poprzedni jakoś bardziej mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwy słodziak, żałuję, że nie mam dostępu do tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda całkiem fajnie, ale jak dla mnie mógłby być inny kolorek tego brokatu:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.