GlamGlove | Recenzja

wtorek, 10 marca 2015
 Hej! Chciałabym dzisiaj napisać poruszający do głębi, z zawiłą fabułą i zaskakującym zwrotem akcji wstęp. Niestety nie mam pomysłu, a u mnie nic kompletnie się nie dzieje, poza tym, że Matura za pasem, czas goni! Jak zwykle przypomniało mi się w ostatniej chwili, że jeszcze nie zaczęłam sie uczyć, a do tego życie ostatnio obfituje w różnorodne przyjemności natury prywatnej, pogoda jest co raz piękniejsza i jakoś tak nie chce mi sie uczyć. Ale nie o tym dzisiaj! Dzisiaj bedzie o myciu pędzli. W wersji dla niemających czasu.

 Każda szanująca się makijażomaniaczka ma w swoim zbiorze co najmniej kilka pędzli. I każda na pewno wie, że należy je regularnie czyścić. Nie oszukujmy się- większość z nas nie robi tego "na sztuki". Ja również jak już zasiadam do "prania" to piorę na raz większą ilość. Jeśli ta większa ilość składa się z kilku sztuk to wszystko w porządku. A co gdy mamy w swojej kolekcji kilkadziesiąt... albo kilkaset? Trwa to wtedy strasznie długo, przez dłuższy czas trzymamy dłonie pod bieżącą wodą, skóra robi się po jakimś czasie zmeczona i rozmoknięta, osłabiają się paznokcie, a detergent używany do czyszczenia - zwłaszcza, jeśli ma właściwości dezynfekujące, wysusza dłonie. 

I tu z pomocą, przychodzi nam GlamGlove - czyli rękawiczka przeznaczona do mycia pędzli. Rękawiczka wykonana jest z solidnej, grubej gumy. Nie boję się, że nakładając ją na dłoń uszkodzę ją długimi paznokciami. Jest wystarczająco duża, żeby każda dłoń się w niej czuła swobodnie,  ale nie na tyle duża żeby sprawiać problemy podczas użytkowania. Ma specjalne miejsce na kciuk, co bardzo ułatwia sprawę, jest po prostu wygodnie ją trzymać. Guma jest matowa - co mnie bardzo cieszy bo jakoś nie czuję sympatii do połyskującej gumy w typie taniego lateksu. Do tego ma bardzo fajny kolor, dziewczęcy i energetyczny.

Jako paznokciomaniaczka doceniam w tej rękawicy fakt, że nawet trochę nie przemaka, co chroni paznokcie i delikatną skórę dłoni przed kontaktem z wodą i środkami czyszczącymi. Dodatkowo rękawiczka sama w sobie bardzo szybko wysycha. Ja przypinam ją na kilka minut klamerką i to w zupełności wystarczy, po chwili mogę ją już spokojnie schować.
Rękawica z obu stron zawiera wypustki w różnych, ale przemyślanych kształtach. Z łatwością wyczyścimy na nich zarówno większe, jak i mniejsze pędzle, a także odciśniemy z nadmiaru wody opłukany już pędzel. Dzięki temu, że wypustki są sztywne, docierają do wnętrza pędzla i doczyszczają go nawet w głębszych zakamarkach.


Z jednej strony rękawiczki, na środku. mamy duże, okrągłe wypustki przeplatane z maleńkimi kuleczkami- moim zdaniem jest to najlepszy fragment do czyszczenia dużych pędzli do twarzy. Wypustki są na tyle duże, że dotrą w głębsze zakamarki pędzla, a przez swój obły kształt nie uszkodzą struktury włosia.
Na górze znajdują się podłużne, poziome "pasy". To mój ulubiony "wzór" jeśli chodzi o odciskanie mokrych pędzli, zwłaszcza tych dużych. Pod wpływem nacisku woda wydostaje się z pędzla i spływa rowkami zamiast wsiąknąć spowrotem we włosie.
Moim faworytem jeśli chodzi o wypustki na tej rękawicy, są te najmniejsze, które zajmują zdecydowanie największą powierzchnie, gdyż znajdują się zarówno z jednej jak i drugiej strony rękawicy. Są idealne do czyszczenia mniejszych pędzli. Są dosyć miękkie w porównaniu z resztą wypustek, a do tego zakończone na okrągło więc nie boję się nawet o najmniejsze i najdelikatniejsze pędzelki. Nawet jeśli mocniej je doscisnę, nic im sie nie stanie.

Druga strona rękawicy zawiera ten sam wzorek co poprzednia- maleńkie kuleczkowe wypustki więc ich już nie fotografowałam i nie będę się rozpisywać. Wypowiem się za to na temat pozaostałych dwóch wzorów. 
Środkowy na początku zupełnie do mnie nie przemawiał. To małe, ułożone na skos względem siebie nawzajem paseczki. O dziwo stały się jednym z moich ulubionych, ponieważ świetnie wyciągają wszelkie zanieczyszczenia z włosia większych i mniejszych pędzli.
Ostatnim wzorem są fale, które dla odmiany niezbyt przypadły mi do gustu. Moim zdaniem są zbyt mało pofalowane żeby dobrze czyścić zanieszyczenia, chociaż sprawdzają się do odciskania wody z mniejszych pędzelków.

Jak możecie zauważyć, rękawica zwiera także wzory na bokach, co już w ogóle jest dla mnie szokiem! Jeszcze nie spotkałam się, żeby producent tak bardzo dopracowywał szczegóły, żeby zagospodarować także powierzchnię na bokach produktu. Nie używam tych wzorów zbyt często, ponieważ jest to powtórzony wzór małych kuleczek i dość rzadki, łagodny wzorek poziomych pasów, które nie do końca wiem do czego wykorzystać.


Podsumowując- bardzo się cieszę, że mogłam zostać posiadaczką tej rękawicy. Jest naprawdę świetna, dużo łatwiej doczyszcza się z jej pomocą każdego rodzaju zanieczyszczenia z każdego rodzaju pędzli. Jest bardzo przemyślana, świetnie zaprojektowana i wygodna. Nie tylko ułatwia doczyszczenie pędzelków, nawet tych zafarbowanych, ale znacznie przyspiesza mycie. Czas wystawania przy zlewie z mokrymi pędzlami skraca się z pół godziny do kilkunastu minut! To idealny gadżet dla tak zabieganych osób jak ja teraz, dla osób, dla których każda minuta jest cenna i nie mają zbyt wiele czasu na dbanie o swoje akcesoria. Hania odwaliła naprawdę dobrą robotę! Naprawdę mało firm pomyślało o wprowadzeniu do asortymentu tego typu gadżetów, a jeśli już są dostępne, to ceny zwalają z nóg!

Nie wiem jak wy, ale ja cieszę się, że osoba którą podziwiam i uwielbiam oglądać stworzyła coś, co mogę teraz posiadać u siebie i z przyjemnością używać. Dajcie znać, co wy sądzicie o produktach tego typu, czy posiadacie tę rękawicę i co o niej sądzicie. 

Dziękuję i do następnego! :*

11 komentarzy:

  1. Nasza Hanka kochana. Jaki jest koszt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania jest najlepsza :D rekawiczka kosztuje 55 zl w sklepie Hani :)

      Usuń
  2. Naprawdę świetny gadżet, powiedziałabym że się skuszę, ale....jaka cena ? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja marze o takim wynalazku, ale narazie radze sobie przy pomocy mydelniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie świetnie sprawdza się do tego celu rękawica do masażu z Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny gadżet! Bardzo dobra recenzja, brakowało w niej tylko ceny, ale już doczytałam w komentarzach. Przydałaby mi się taka rękawica ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gadżet fajny ale zupełnie dla mnie nie potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś mnie to nie przekonuje, ręką się to tak samo szybko pewnie robi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)



TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ!

Każdy komentarz zawierający spam, linki lubi służący autoreklamie będzie kasowany.




SZABLON BY: PANNA VEJJS.