Miss Selene 161

piątek, 23 sierpnia 2013
Firma/Seria: Golden Rose Miss Selene
Odcień: 161
Pojemność: 5 ml
Krycie: 3 warstwy
Cena: 3.20 zł
 Miss Selene 161 to neonowy, lekko żelkowy róż. Dość dobrze kryje, położony na goły paznokiec kryje ładnie po 3 warstwie chociaż wciąż lekko prześwitują przez niego końcówki, na białej bazie wystarczą dwie warstwy. Schnie niezbyt szybko, ale nie trwa to wieczność. Mała nakrętka wygodnie leży w dłoni, małym płaskim pędzelkiem dość łatwo się manewruje, ode mnie jednak minus gdyż wolę pędzelki ścięte na okrągło. Drugiego dnia zaczynają się ścierać końcówki jednak nie zauważyłam by lakier odpryskiwał.

Zdjęcia nie oddają w pełni jego żarówiastości. Naprawdę daje po oczach




Na małym palcu położyłam 3 warstwy Miss Selene 161
na reszcie 1 warstwa białego lakieru Bell French Manicure 01 i dwie warstwy Miss Selene 161

4 komentarze:

  1. Śliczny kolor ;) Bardzo ładnie się prezentuje ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Ja jednak zraziłam sie do tych lakierów po zielonym który 6 warstwami nie przykrył :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli zielony neon 216 to wiem co czujesz :p

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.