MIYO 96 Night Flower

środa, 21 sierpnia 2013
Firma/Seria: MIYO Mini Drops
Odcień: 96 Night Flower
Pojemność: 8 ml
Krycie: 2 warstwy
Cena: 3.49 zł


Night Flower to aksamitna czerń z subtelnymi drobinkami. Już pierwsza warstwa ładnie pokrywa płytkę paznokcia, ja dodałam drugą dla wyrównania. Schnie ekspresowo, dla mnie to ważne bo nie używam żadnych wysuszaczy. Nakrętka wygodnie leży w dłoni, długim pędzelkiem łatwo się operuje. Wadą jest to, że pędzelek ścięty jest na płasko, co utrudnia manewrowanie przy skórkach, ale tylko nieznacznie. Prawdziwą wadą jest jego trwałość, końcówki ścierają się bardzo szybko. Na szczęście lakier nie ma tendencji do odpryskiwania.



i zoom na drobinki, na paznokciu są mniej nachalne :)

Ja osobiście lubię te lakiery za piękne kolory, szybkie schnięcie i bardzo niską cenę.
 
Lakier oceniam na plus i polecam, zwłaszcza, tym, którzy nie lubią wydawać fortuny na kosmetyk :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam lakiery MIYO :)
    Elegancki kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny !! U mnie go nie widziałam ;( Ale może jeszcze uda mi się go upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie się "rzucił" zupełnie przypadkiem kiedy szukałam innego koloru :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.