Kolorowe confetti czyli hean 215!

sobota, 9 listopada 2013
Brokaty z limitowanej edycji Hean trafiły do mnie już jakiś czas temu. Jak tylko zobaczyłam zdjęcia na stronie wiedziałam, że 214 i 215 muszą wpaść w moje łapki! 
Na pierwszy ogień idzie nr 215.

Firma/Seria: Hean limited edition
Odcień: 215
Pojemność: 7 ml
Krycie: -
Cena: 7.99 zł




Kolor:  W bezbarwnej bazie pływają różne rodzaje brokatu. Srebrne i różowe piórka, fioletowe, żółte i blade zielono-żółte hexy oraz czarne kwadraciki. Bardzo oryginalne połączenie, nie spotkamy takiego lakieru nigdzie indziej!
Wysychanie:  Dość szybko robi się suchy na tyle, że można zrobić sobie herbatę nie martwiąc się zbytnio o paznokcie, jednak długo pozostaje plastyczny, nawet godzinę po aplikacji trzeba uważać, żeby czymś nie zahaczyć.
Aplikacja:  Brokatu nabiera się na pędzelek sporo, nie trzeba go łowić, jednak bardzo uparcie trzyma się pędzelka, niezbyt „chętnie” pozostaje na płytce. Pędzelek jest wygodny, elastyczny, nakrętka mogłaby być węższa, ale nie jest to aż taki straszny mankament.  
Krycie:  -
Zmywanie: Jak się zapewne domyślacie zmywa się koszmarnie, jak każdy brokat, ale wystarczy nałożyć pod spód bazę peel off lub użyć folii :)
Inne:  Lakier po wyschnięciu daje ładny połysk. Drobinki w większości gładko przylegają do płytki, jednak piórka mogą trochę odstawać, zwłaszcza jeśli nałożymy je blisko brzegu paznokcia.
Podsumowanie:  Jestem nim totalnie zauroczona! 214 i 215 to najpiękniejsze brokaty jakie mam, niemal bezproblemowe, nietypowe i oryginalne. Myślę, że często będą gościć na moich pazurkach :) W edycji limitowanej oprócz brokatów pojawiły się dwie bazy- biała i czarna i to na nich właśnie widzicie glitterek :)





Na Facebooku zadawałam pytanie na jakich kolorach chcielibyście zobaczyć ten topper. Odzew był malutki, więc sama wybrałam kolorowe lakiery :) 
Jeśli macie pomysł na jakich bazach mogłabym pokazać nr 214 napiszcie w komentarzach lub tutaj :)
 

Moim zdaniem ten glitter jest fantastyczny, absolutnie nie żałuję zakupu, zwłaszcza, ze zamawiałam go podczas tygodnia lakierowego kiedy kosztował "aż" 5.99 zł :)

Wie ktoś z was czemu zdjęcia po dodaniu robią się takie szare i nieostre? :( Da się coś z tym zrobić?

16 komentarzy:

  1. Świetne te nowe brokaty, najbardziej podoba mi się na białej bazie.
    Pozdrawiam swoją imienniczkę i rówieśnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie mogłam sie oprzeć tym brokatom :D Jeszcze ich nie próbowałam, ale myślę, że niedługo to zrobię ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten brokat ! Najbardziej podoba mi się na ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są! Bardzo fajnie, że są różnokolorowe - takie bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie na niebiesko-różowym gradiencie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie niestety nie przypadł do gustu, za dużo kolorów. co do zdjęć, u mnie też niektóre wychodzą szare, dlatego najpierw wrzucam na inną stronkę i wstawiam przez linka..

    OdpowiedzUsuń
  7. Google ostatnio postanowiły włączyć autokorektę zdjęć, poszukaj w ustawieniach jak to się wyłącza, bo to trzeba odznaczyć 2 'ptaszki'

    OdpowiedzUsuń
  8. na gradiencie prezentuje się ciekawie :) a najlepiej jak dla mnie na białej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na czerni i gradiencie wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się na tym gradiencie, ale w sumie jest bardzo uniwersalny i pasuje do wszystkich odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te heanki :) Odezwij się do mnie:) A w jakim celu to szczegóły znajdziesz tutaj:

    http://mavia-nails.blogspot.com/2013/11/jasminowy-carmex-zdobywa-roze-do.html

    :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają świetnie ten lakier przypomina mi kolorową posypkę do ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę za dużo piórek jak dla mnie, nie przepadam za tą formą w lakierach, no ale swój urok ma i temu już zaprzeczyć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.