Róż i już! czyli Flormar Black Dots 03

niedziela, 9 marca 2014
Witajcie! Lakier, który wam dziś pokażę miałam zamiar pokazać jako pierwszy z lutowych zakupów. Wolałyście China Glaze, więc kropeczkowy róż od Flormara, który upolowałam na wyprzedaży u lacquer-maniacs. Byłam strasznie ciekawa tego lakieru i jak tylko położyłam go na pazurki, od razu się zakochałam!

Firma/Seria: Flormar Blac Dots
Odcień: BD003
Pojemność: 11 ml
Krycie: 2 warstwy
Cena: ok. 12 zł
 
 
Kolor:  To najpiękniejszy odcień różu jaki miałam na paznokciach!  To typowy chłodny róż. Tak jakby lekko pastelowy, ale dosyć intensywny... Ciężko mi go nazwać. Jest po prostu piękny, takiego koloru jeszcze nigdy nie miałam na dłoniach.
Wysychanie: W normie. Nie wiem co mam tu napisać :P Schnie tak po prostu, jak to lakier. Bez dodatkowych atrakcji.
Aplikacja: Bardzo przyjemna. Lakier ma bardzo fajną konsystencję, niezbyt rzadką, ale też nie jest bardzo gęsta, jak dla mnie taka akurat. Nie pozalewamy sobie skórek, nie kapie nam z pędzelka ale nie jest "tępy" Pędzelek jest standardowej grubości, równiutko przycięty, nie wystaje z niego nawet jeden kłaczek! Bardzo mnie to drażni, kiedy z pędzelka wystają jakieś niedocięte włoski. Dosyć ciężko jest nałożyć równo te duże drobiny, bo przyklejają się do pędzelka zamiast do płytki, ale to nie jest coś, z czym sobie nie można poradzić.
Krycie: Nałożyłam na paznokcie dwie warstwy i tyle uważam, ze wystarczy do szczęścia. Emalia ma świetną pigmentację i pewnie gdyby była zupełnie kremowa nałożyłabym po prostu jedną grubszą warstwę i to też by wystarczyło.
Zmywanie: Gorzej jest ze zmywaniem. Tak jak przy malowaniu czarne pierdółki nie przyklejają się do paznokcia, tak przy zmywaniu nie można ich za nic ściągnąć. Lakier zmywa się bardzo lekko, przy odrobinie większym wkładzie pracy bez trudu pozbędziemy się maleńkich piegów, a heksy przykleiły mi się do paznokci i w kilku miejscach po prostu je zdrapałam. Wiem, że tak się nie robi, ale zabrakło mi cierpliwości :
Inne: przyda mu się top, bo hexy mogą się zaginać albo odpadać. Ja nie użyłam top coatu i jak się przyjrzycie zdjęciom, to możecie dostrzec kilka miejsc, w których był hex, ale już go nie ma.
Podsumowanie: Zdecydowanie nie jest to lakier bez wad, no ale ludzie, jak on wygląda! Jest tak piękny, że takie szczegóły jak sporadyczne odpadanie hexów czy upierdliwe zmywanie po prostu tracą znaczenie. Lakier jest boski i tego będę się trzymać! Zwłaszcza, ze ten kolor strasznie przypadł mi do gustu. Zamarzyła mi się matowa szminka w takim samym kolorze, jak ktoś taką zna, to podzielcie się wiedzą w komentarzu 
 





Tak teraz patrzę na zdjęcia i stwierdzam, że ciut blado wyszedł. Na żywo jest nieco bardziej intensywny i chyba trochę cieplejszy. 

I wrócę jeszcze do pytania z poprzedniego posta: Jeśli znacie jakieś sprawdzone sklepy, w których mogę kupić kosmetyki NARS to bardzo proszę, dajcie mi znać. Albo jak ktoś ma dostęp i mógłby mi kupić, albo chciałby odsprzedać, no zależy mi na dwóch produktach tej firmy więc kto może pomóc, proszę o kontakt! 

16 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką różu, ale ten koleżka niesamowicie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się pokochałam z jego miętowym braciszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny ten roz, naprawde i swietnie wyglada na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też u Sylwi kupiłam moją kropkę (miętową) i szczerze to bardziej mi se podoba moja :D Jakoś ten róż nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny! Taki jak uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co do kosmetyków Nars nie wiem gdzie je można zdobyć ale najprościej będzie je ściągnąć za oceanu

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad miętą i szarym z tej serii ale zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. do tej pory widziałam tylko ten miętowy/niebieski, a ten różowy też jest bardzo uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Flormar od jakiegoś czasu za mną chodzi - ten jest świetny
    Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny efekt daje ten Flormar:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, podoba mi się taki efekt! Rozejrzę się za tym lakierem, bo będzie idealny na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy lakier, wygląda nietypowo i interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Chętnie przyjmę każdą Twoją opinię lub krytykę. Pamiętaj jednak, by nikogo nie obrażać ;)


Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie zawartych w nim treści oraz akceptujesz Politykę Prywatności!




SZABLON BY: PANNA VEJJS.